مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 20:562015-09-04بين الملل

انتقال 6تروریست النصره با بالگرد به بیمارستان های رژیم صهیونیستی


رژیم صهیونیستی در ادامه حمایت های تسلیحاتی و لجستیکی از گروه های تروریستی در سوریه،6 تروریست مجروح وابسته به جبهه النصره را برای مداوا با بالگرد نظامی به بیمارستان های خود منتقل کرد.

- " به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)،نظامیان رژیم اشغالگر اسراییل،شامگاه پنجشنبه(دوازدهم شهریور)،6 تروریستی را که در سوریه مجروح شده بودند، برای مداوا به بیمارستان های اسراییلی در مناطق اشغالی منتقل کردند.

بر اساس این گزارش،نظامیان صهیونیست،6 تروریست مجروح را با بالگرد منتقل کردند که یک تحول کیفی در شیوه انتقال تروریست های مجروح وابسته به جبهه النصره و دیگر گروه های فعال در منطقه به شمار می رود.

علت استفاده صهیونیست ها از بالگرد برای انتقال تروریست های مجروح، اعتراض ساکنان جولان اشغالی سوریه و مخالفت آنها با عبور خودرویی که حامل تروریست ها بود،اعلام شده است.

گروهی از ساکنان جولان اشغالی سوریه، در ماه ژوئن گذشته با یک دستگاه خودروی وابسته به نظامیان رژیم اشغالگر اسراییل که در حال انتقال دو تروریست مجروح وابسته به جبهه النصره بود، هنگام عبورش از جاده جبل الشیخ مجدل شمس در جولان اشغالی مقابله کردند که به هلاکت دو تروریست منجر شد که در پی این اقدام خودجوش مردم،نظامیان رژیم اشغالگر اسراییل به بازداشت شهروندان سوری مخالف ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 6تروریست النصره با بالگرد به بیمارستان های رژیم صهیونیستی

انتقال 6تروریست النصره با بالگرد به بیمارستان های رژیم صهیونیستی