مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 19:252015-09-04بين الملل

90 درصد آمریکایی ها از توافق هسته ای حمایت می کنند


وزیرخارجه آمریکا با تاکید بر ویژه بودن توافق هسته ای ایران و گروه 1+5، گفت که 90 درصد شهروندان آمریکایی از این توافق دفاع می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از هافینگتن پست، جان کری وزیرخارجه آمریکا گفت که از هر 10 شهروند این کشور، 9 نفر از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 حمایت می کنند.

وزیرخارجه آمریکا در مصاحبه با هافینگتن پست با تاکید بر ویژه بودن توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت: این حقیقت وجود دارد که نظرسنجی های اخیر نشان می دهند که مردم ایالات متحده از توافق هسته ای حمایت می کنند و نظرات نسبت به آن به صورت عادلانه ای تقسیم شده اند.

گمان می کنم که این مساله با توجه به میزان پولی که هزینه شده، بسیار خوب است.

کری افزود: 90 درصد کشور حامی توافق هسته ای خواهند بود زیرا، خواهند دید که این توافق عملی می شود و احتمال تهدید سلاح هسته ای در خاورمیانه را از میان برده است.

وی تصریح کرد: اگر یک رییس جمهوری جدید، سال آینده روی کار بیاید و بگوید که تصمیم دارم به این توافق پایان دهم، واقعا غیرمنطقی خواهد بود.

کری در بخش دیگری از مصاحبه خود از نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 این کشور که ادعا می کنند به هدف مخالفت با توافق هسته ای باید سال آینده در سمت ریاست جمهوری قرار بگیرند، انتقاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد آمریکایی ها از توافق هسته ای حمایت می کنند

90 درصد آمریکایی ها از توافق هسته ای حمایت می کنند