مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 17:212015-09-04سياسي

دشمن برای وارد کردن برخی افراد در مجلس خبرگان رهبری برنامه دارد


دشمن برنامه دارد تا با وارد کردن برخی افراد به ویژه در مجلس خبرگان رهبری جایگاه رهبری را تضعیف کند و مردم باید در این مورد هوشیار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که تنها به فکر منافع خود نباشد بلکه امورات جامعه اسلامی ومردم را در راس امور خود قرار دهد.

وی افزود: ما امسال دو انتخابات بزرگ در پیش رو داریم و دشمن چنگ و دندان تیز کرده که به وسیله برخی افراد جای خود را در این دو نهاد باز کند.

خطیب جمعه همدان گفت: دشمن برنامه دارد تا با وارد کردن برخی افراد به ویژه در مجلس خبرگان رهبری جایگاه رهبری را تضعیف کند ومردم باید هوشیار باشند.

حجت الاسلام جوادی تاکید کرد: مردم ما 6 ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فرصت دارند و باید در این مدت افراد لایق و پایبند به اصول انقلاب و رهبری را شناسایی و انتخاب کنند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن موسم حج گفت: حج یکی از مهمترین اعمال عبادی سیاسی مسلمانان است و باید افرادی که به این سفرعبادی مشرف می شوند خود را برای این سفرمهم آماده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای وارد کردن برخی افراد در مجلس خبرگان رهبری برنامه دارد

دشمن برای وارد کردن برخی افراد در مجلس خبرگان رهبری برنامه دارد