مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 17:202015-09-04فرهنگي

قطر: درباره پیامبر اسلام فیلم می سازیم


قطر اعلام کرد اولین فیلم از مجموعه 7 قسمتی که درباره زندگی حضرت محمد(ص) و دیگر پیامبران ابراهیمی در این کشور ساخته می شود، سال 2018 روی پرده می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم ؛ این پروژه که از پنج سال پیش در دست تولید است از سوی گروه رسانه ای النور ساخته می شود و همین موسسه در جشنواره فیلم مونترال که با فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی افتتاح شد، این خبر را اعلام کرد.

این گروه افزود که بخشی از فیلمبرداری های این مجموعه در قطر انجام شده است.

این شرکت رسانه ای ساخت این مجموعه را بر طبق استانداردهای هالیوود توصیف کرد و افزوده است از حضور چهره های متخصصی چون بری آزبورن که تولیدکننده ارباب حلقه های و سه گانه ماتریکس بوده برای این کار بهره گرفته است.

ابتدا اعلام شده بود این مجموعه شامل سه فیلم است که با بودجه 150 میلیون دلار ساخته می شود و اواخر 2012 این گروه رسانه ای اعلام کرد این پروژه بزرگ تر خواهد شد و شامل هفت فیلم است که با بودجه یک میلیارد دلاری جلوی دوربین می رود.

دکتر اظهر اقبال مدیر بین المللی هولدینگ النور با صدور بیانه ای اعلام کرد: بیش از 200 متخصص از سراسر جهان پیشنهادها و همکاری خود را برای ساخت این مجموعه که ترکیبی از داستان و غیرداستانی خواهد بود، عرضه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: درباره پیامبر اسلام فیلم می سازیم

قطر: درباره پیامبر اسلام فیلم می سازیم