مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 17:162015-09-04سياسي

عصبانیت رژیم صهیونیستی از توافق هسته ای نشانگر موفقیت ایران است


عصبانیت "نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی از توافق هسته ای نشانگر موفقیت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ماموستا عبدالقادر سهرابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مهاباد، با تاکید براینکه ایران اسلامی در عرصه بین المللی روزبه روز قدرتمندتر می شود اظهار داشت: عصبانیت "نتانیاهو" نخست وزیر اسراییل از توافق هسته ای نشانگر موفقیت ایران است و بنابراین باید از رهبر انقلاب اسلامی و از تیم مذاکره کننده برای کسب این موفقیت نهایت قدردانی را داشت.

امام جمعه مهاباد گفت: پس از پایان مذاکرات به نفع ملت ایران، امید است که پول های بلوکه شده ایران به کشور برگشته و ایران اسلامی از تحریم های ناجوانمردانه دشمن خلاصی یابد.

سهرابی با اشاره به اهمیت مساجد در اسلام تصریح کرد: از صدر اسلام تاکنون مساجد نقش مهمی در زندگی اجتماعی و فرهنگی مسلمانان داشتند و در این باره حضرت محمد(ص) پس از هجرت به مدینه، چند مسجد در اطراف آن ساخت و از آن ها به عنوان پایگاه نظامی، دینی، اجتماعی و اقتصادی مردم استفاده کرد.

امام جمعه مهاباد افزود: با توجه به اهمیت مساجد در نظام اسلامی، باید جوانان را تشویق و ترغیب به حضور در مساجد کرد و در این باره خداوند متعال فرمود کسانی که ایمان و اعتقاد قلبی به خداوند دارند در بنای مساجد همت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت رژیم صهیونیستی از توافق هسته ای نشانگر موفقیت ایران است

عصبانیت رژیم صهیونیستی از توافق هسته ای نشانگر موفقیت ایران است