مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 17:062015-09-04سياسي

پالایشگاه پلدختر تعیین تکلیف شود


امام جمعه پلدختر با اشاره به بلاتکلیفی پالایشگاه پلدختر گفت: کلنگ اجرای پروژه پالایشگاه نفت پلدختر در بهمن ماه سال 88 به زمین زده شد که از آن زمان تاکنون وضعیت این پروژه با روز اول فرقی نداشته و هیچ پیشرفت فیزیکی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام والمسلمین محمد سوری در خطبه های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: شهرستان پلدختر مانند دیگر شهرستان ها مشکلاتی دارد که صداوسیمای مرکز لرستان، این مشکلات را باید منعکس کند و تنها به انعکاس مشکلات شهرستان خرم آباد و بروجرد بسنده نکند.

وی با انتقاد از عملکرد صداوسیمای لرستان افزود: صداوسیمای مرکز لرستان حداقل شهرستانی مانند شهرستان پلدختر را مانند یک روستا از روستاهای خرم آباد و بروجرد حساب کند و به مطالبه مردم برای آن ها اهمیت دهد و با انعکاس آن به وظیفه خود عمل کند تا عدالت در بین شهرستان های استان رعایت شود.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: صداوسیمای مرکز لرستان باید بداند که استان لرستان یک استان وسیعی است که به دو شهرستان محدود نمی شود و باید به مطالبات به حق مردم شهرستان پلدختر گوش بدهد و بی تفاوت نباشند.

وی با اشاره به بلاتکلیفی پالایشگاه پلدختر عنوان کرد: کلنگ اجرای پروژه پالایشگاه نفت پلدختر در بهمن ماه سال 88 با حضور استاندار وقت لرستان به زمین زده شد که از آن زمان تاکنون وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه پلدختر تعیین تکلیف شود

پالایشگاه پلدختر تعیین تکلیف شود