مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 15:312015-09-04سياسي

امام جمعه کوهدشت: عده ای دنبال مصادره کردن دولت به نفع خود هستند


دولت روحانی دولت تمام مردم است و نباید این دولت را فقط دولت یک جریان خاص بدانیم.

- " از کوهدشت، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران کوهدشتی ضمن گرامیداشت هفته تعاون از دولت خواست که تعاونی های تولیدی و کارگاه های کوچک و زودبازده را مورد حمایت قرار دهد، تا زمینه اشتغال جوانان و مردم فراهم شود.

وی از بانک ها خواست که بخش تولید را مورد حمایت قرار دهند و سرمایه لازم را در اختیار تولیدهای بخش کشاورزی و دامپروری قرار دهند امام جمعه کوهدشت در بخش دیگری از سخنان خود سالروز شهدای 17 شهریور را گرامیداشت و با گرامیداشت سالروز وفات آیت الله طالقانی او را یار، مرید و مقلد امام دانست و بر نقش او در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توافق هسته ای اشاره کرد و گفت: برجام باید کلمه به کلمه در مجلس مورد بررسی قرار گیرد و راه احتمالی نفوذ دشمن و نادیده گرفتن حقوق ملت را مسدود کنند.

طهماسبی به دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری رهاسازی مسائل فرهنگی است که بسیار خطرناک است.

امام جمعه کوهدشت از سپردن برخی امور فرهنگی به بخش خصوصی انتقاد کرد و از مدیران فرهنگی خواست که نظارت کامل بر مقوله فرهنگ داشته باشند، چرا که دشمن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کوهدشت: عده ای دنبال مصادره کردن دولت به نفع خود هستند

امام جمعه کوهدشت: عده ای دنبال مصادره کردن دولت به نفع خود هستند