مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 15:252015-09-04سياسي

رونمایی از دو اثر با موضوع امام رضا (ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مجموعه 8 جلدی quotation mark زائر رضوی quotation mark و کتاب quotation mark بوی بهشت quotation mark جدیدترین آثار حوزه رضوی انتشارات آستان قدس رضوی رونمایی شد.

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: مجموعه 8 جلدی زائر رضوی که برای نخستین بار به همت انتشارات quotation mark به نشر quotation mark به چاپ رسیده شامل هشت عنوان کتاب از بین آثار متعدد در زمینه سیره و سبک زندگی امام رضا(ع) است که در قالب یک مجموعه کامل از شروع زندگی امام هشتم آغاز و به حرم مطهر رضوی ختم می شود.

او گفت: این مجموعه هشت جلدی کتاب های نگاهی به زندگی و ولایتعهدی امام رضا(ع)، غریب پیروز، امام رضا(ع) و زندگی، سیره علمی و عملی امام رضا(ع)، امام رضا(ع) زندگی و اقتصاد، حکمت های رضوی، چهل جرعه از دریا و همچنین حرم رضوی به روایت تاریخ را در برمی گیرد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: کتاب بوی بهشت نیز به عنوان مجموعه داستان هایی از شفایافتگان حرم مطهر رضوی به قلم حمیدرضا سهیلی، داستان تعدادی از افراد شفایافته به همراه اسناد، مدارک، تاریخ و ساعت دقیق شفا یافتن آن ها و همچنین مستندات شاهدان عینی واقعه را روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو اثر با موضوع امام رضا (ع)

رونمایی از دو اثر با موضوع امام رضا (ع)