مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 15:212015-09-04سياسي

مسئله آب برطرف نشود کشاورزان و دامداران خوزستانی به زاغه نشینی روی می آورند


اگر روند سوء مدیریت و بی عدالتی همچنان در دستورکار برخی از مسئولان دولتی مبنی بر تفاوت نگاه میان استانی باشد خطر زاغه نشینی و اثرات مخرب آن برای دامداران و کشاورزان خوزستانی نزدیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ظهر امروز به امامت آیت الله محسن حیدری در مصلای امام خمینی(ره) اقامه شد.

آیت الله محسن حیدری درخطبه های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: شغل اغلب مردم خوزستان دامداری و کشاورزی است لذا مسئله آب در استان زرخیز خوزستان بسیار مهم و حیاتی است.

وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولان دولتی به دنبال تبعیض میان استانی بوده و با وجود نابودی و ضرر فراوان مالی کشاورزان و دامداران خوزستانی به دنبال انتقال آب برای کشاورزی،صنعت و پرورش آبزیان در استان های دیگر هستند.

آیت الله حیدری گفت: سرچشمه های حوزه های آبی خوزستان و همچنین آب رودخانه های استان که باید برای امورات دامداری و کشاورزی خوزستان صرف شود از طرف برخی از مسئولان دولتی برای کشاورزی و صنعت استان های دیگر کشور مصرف می شود.

وی عنوان کرد: آیا تمام دام های خوزستان و کشاورزی این استان زرخیز به علت کمبود آب و یا شوری این مایع حیاتی باید از بین برود تا مسئولان دولتی مطمعن شوند که به آب برای کشاورزی و دامپروی نیاز حیاتی داشتیم؟ امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: براسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله آب برطرف نشود کشاورزان و دامداران خوزستانی به زاغه نشینی روی می آورند

مسئله آب برطرف نشود کشاورزان و دامداران خوزستانی به زاغه نشینی روی می آورند