مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 13:412015-09-04سياسي

هیچ دشمنی توان تجاوز به مرزهای ایران را ندارد


امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه آمریکا حامی اصلی تروریست در منطقه خاورمیانه است، گفت: ایران اسلامی اکنون جزو امن ترین کشورهای منطقه خاورمیانه است و هیچ دشمنی نمی تواند به مرزهای هوایی آن تجاوز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به سالروز پدافند هوایی ایران، اظهار داشت: ایران اسلامی اکنون جزو امن ترین کشورهای منطقه خاورمیانه است و هیچ دشمنی نمی تواند به مرزهای هوایی آن تجاوز کند.

وی با اشاره به 14 شهریورماه سالروز شهادت آیت الله قدوسی، عنوان کرد: این عالم ربانی منشاء آثار و برکات متعددی قبل و پس از پیروزی انقلاب بود و خدمات ارزنده ای در زمینه های مذهبی، فرهنگی و علمی به نظام و انقلاب ارائه کرد و در سال 60 با انفجار بمب توسط منافقان به شهادت رسید.

حسینی ابراز کرد: ایران اسلامی تاکنون 17 هزار شهید ترور و 5 هزار جانباز و معلول ترور در راه مبارزه با تروریست تقدیم کرده که حدود 90 درصد آن ها از سوی منافقان انجام شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه منافقان از سوی دشمنان حمایت شده و اقدام به جنایت های تروریستی در ایران اسلامی می کنند، افزود: از نظر کشورهای حامی تروریست از جمله آمریکا، گروه های را که اقدام به ارتکاب جنایات تروریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دشمنی توان تجاوز به مرزهای ایران را ندارد

هیچ دشمنی توان تجاوز به مرزهای ایران را ندارد