مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 13:362015-09-04فرهنگي

امکان اکران فیلم محمد رسوالله(ص) در شهرستان های استان زنجان فراهم می شود


معاون فرهنگ و ارشاد استان زنجان از مجهز شدن سه فرهنگسرای شهرستان های استان زنجان برای پخش و اکران فیلم خبر داد و گفت: امکان اکران فیلم محمد رسوالله در شهرستان های استان زنجان فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جعفر محمدی در حاشیه اکران فیلم محمد رسوالله در سینما بهمن زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هماهنگی های لازم برای تجهیز فرهنگسراهای شهرستان های خدابنده، خرمدره و ابهر به تجهزات و شرایط لازم برای اکران فیلم انجام شده است.

وی افزود: امکان اکران فیلم در فرهنگسراهای شهرستان های استان تا چند روز آینده با بازدید مسئولان مربوطه از تهران فراهم می شود و در این راستا اقدامات و هماهنگی های لازم انجام شده است.

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه استقبال از اکران فیلم محمد رسول الله در استان زنجان مطلوب است، گفت: با وجود اینکه چند روز از اکران این فیلم نمی گذرد صندلی های سینما بهمن زنجان مملو از تماشاگران می شود.

وی با بیان اینکه اداره ارشاد هماهنگی های لازم برای تماشای فیلم محمد رسول الله برای هنرمندان و خبرنگاران و فعالان فرهنگی استان زنجان انجام می دهد، خاطرنشان کرد: هفته آینده سانس 20 الی 23 برای خبرنگاران و هنرمندان رزرو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان اکران فیلم محمد رسوالله(ص) در شهرستان های استان زنجان فراهم می شود

امکان اکران فیلم محمد رسوالله(ص) در شهرستان های استان زنجان فراهم می شود