مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 13:212015-09-04سياسي

امام جمعه اقلید: هدف اصلی آمریکا برهم زدن آرامش داخلی و انسجام ملی ایران است


امام جمعه اقلید با تأکید بر اینکه نادیده گیری مجلس در مسئله برجام به مصلحت کشور نیست تصریح کرد: آمریکا می خواهد به بهانه رفع بخشی از تحریم ها پایش به ایران باز شود تا معاندان و مخالفان داخلی را به جان ملت و مملکت بیندازد.

- " از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به مسائل جاری کشور به فرمایشات امام خمینی (ره) استناد کرد و اظهار داشت: ملت ایران تاآخرین نفس مقابل کسانی که بخواهند در مسائل داخلی کشورمان دخالت کنند ایستاده است.

وی عنوان داشت: این گونه که از شواهد و سخنان آمریکایی ها مشخص شد آنان در برجام دو هدف را دنبال می کنند یکی اینکه می خواهند به بهانه رفع تنها بخشی از تحریم ها پایشان به ایران باز شود تا بتوانند معاندان و مخالفان داخلی نظام اسلامی را به جان مردم و مملکت بیندازند که در این زمینه طبق فرمایشات و درایت رهبری باید مسئولان و مردم حواسشان جمع باشد تا آمریکایی ها به زمین بازی کشور ما راه پیدا نکنند.

امام جمعه اقلید ادامه داد: هدف دیگر آمریکایی ها در مسئله برجام که بسیار خطرناک و غیرقابل قبول بوده عادی جلوه دادن خیانت ها و جنایت های آنان در 50 سال پیش از انقلاب و 37 سال بعد از پیروزی انقلاب نسبت به ایران و ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اقلید: هدف اصلی آمریکا برهم زدن آرامش داخلی و انسجام ملی ایران است

امام جمعه اقلید: هدف اصلی آمریکا برهم زدن آرامش داخلی و انسجام ملی ایران است