مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 13:062015-09-04اقتصادي

علت و گره کور سودآور نبودن هتل ها در ایران


مدیرکل سابق دفتر آمار و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی گفت: گره کور سودآور نبودن هتل ها در ایران، نبود آمارهای صحیح گردشگری و و عدم مکان یابی مناسب برای هتل هاست.

- "، با بیان اینکه هتلداری در دنیا سود آورترین بخش صنعت گردشگری است، اظهار داشت: هتلداری به شرطی سودآورترین بخش گردشگری محسوب می شود که اقتصادی اداره شود و برای این کار هم باید مکان یابی خوبی صورت پذیرد.

وی با اشاره به مشکلاتی که موجب می شود هتلداری در ایران سودآور نباشد، تصریح کرد: یکی از مهمترین این مشکلات به نبود آمارهای صحیح برمی گردد، چرا که آمارهای موجود در گردشگری بیشتر به صورت ساختگی است، لذا سرمایه گذاران نمی توانند درست تشخیص دهند و سرمایه گذاری کنند.

مدیرکل سابق دفتر آمار و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه گره کور عدم سودآور بودن گردشگری، نبود آمار صحیح است، ادامه داد: در صورتیکه آمار گردشگران ورودی به کشور، گردشگران خروجی از کشور و گردشگران داخلی صحیح شود، هتل ها به تعداد مورد نیاز و با توجه به سلایق مراجعه کنندگان به آن ساخته و تغییر عملکرد می دهند؛ اما اگر هتل ها در مکان های مناسب ساخته نشوند، مشتری لازم را نخواهند داشت.

اروجی با بیان اینکه در عصر حاضر، هتل های دنیا با انرژی کم اداره می شوند، گفت: یکی دیگر از مشکلات هتل ها در ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت و گره کور سودآور نبودن هتل ها در ایران

علت و گره کور سودآور نبودن هتل ها در ایران