مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 07:002015-09-04اجتماعي

هشدار دوباره درباره خونین ترین ماه تصادفات


تنها در شهریور سال 93 یکهزار و 800 نفر کشته و افزون بر 31 هزار نفر بر اثر سوانح رانندگی مصدوم شدند.

- رییس پلیس راهور، ماه شهریور را خونین ترین ماه در تصافات رانندگی اعلام کرد و گفت: تنها در شهریور سال 93 یکهزار و 800 نفر کشته و افزون بر 31 هزار نفر بر اثر سوانح رانندگی مصدوم شدند.

سردار تقی مهری پنجشنبه شب در حاشیه نشست فرماندهان لشکر 25 کربلا در گرگان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع کشته شدگان 40 درصد رانندگان، 20 درصد عابران پیاده و بقیه سرنشینان خودروها و وسایل نقلیه موتوری بودند.

وی، سرعت غیرمجاز، تجاوز به چپ، عدم توجه به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی و عدم استفاده از کمربند ایمنی را از مهمترین دلایل تصادفات رانندگی برشمرد و گفت: عدم توجه به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی با 37 درصد بیشترین فراوانی را داشته است.

سردار مهری اضافه کرد: این عامل (عدم توجه به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی) بیشتر در محورهای کویری مثل مسیر تهران- مشهد و محورهای ارتباطی استان های اصفهان، یزد و کرمان بوده است.

وی، عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودروها را از دیگر عوامل اصلی در آمار بالای کشته شدگان و مصدمان سوانح رانندگی برشمرد و تصریح کرد: اکنون افزون بر 90 درصد رانندگان خودروها از کمربند ایمنی استفاده می کنند که لازم است سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دوباره درباره خونین ترین ماه تصادفات

هشدار دوباره درباره خونین ترین ماه تصادفات