مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 05:452015-09-04سياسي

آخرین خبرها از پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد


مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه به دلیل نیاز محیط فرودگاهی به استفاده از فضای پارکینگ بزرگ این فرودگاه استفاده از آن آغاز شده اعلام کرده در آینده نزدیک این پارکینگ به طور کامل به بهره برداری می رسد.

- علی رستمی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد مراحل نهایی خود را طی می کند و در صورت فراهم شدن زیرساخت های نهایی مد نظر مانند تاسیسات زیربنایی کار آن در آینده نزدیک تمام می شود.

وی افزود: البته با توجه به نیازی که به فضای این پارکینگ در روزهای پیک سفر وجود داشت، بخشی از آن مورد استفاده قرار گرفته و کمک خوبی به محیط فرودگاهی کرده است.

به گفته مدیرکل فرودگاه مهرآباد این پارکینگ در زمان افتتاح گنجایش بیش از 2500 خودرو را در خود دارد و با توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساخت این پارکینگ ثبت یک همکاری مثبت بین شرکت فرودگاه ها و بخش خصوصی به حساب می آید.

رستمی همچنین با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری غیردولتی در فرودگاه مهرآباد از اولویت های اصلی به حساب می آید، اظهار کرد: با توجه به وسعت طرح های توسعه ای در فرودگاه مهرآباد قطعا باید بر روی توان بخش غیردولتی حساب ویژه ای باز کرد؛ در این راستا در تلاشیم برنامه های ممکن برای سرمایه گذاری را در این فرودگاه نهایی کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد

آخرین خبرها از پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد