مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 02:312015-09-03حوادث

74 دهیاری کرمانشاه در حفاظت از منابع طبیعی مشارکت دارند


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به ارائه آموزش های لازم به دهیاران گفت: 74 دهیاری سطح استان با 600 نیرو در حفاظت از منابع طبیعی مشارکت دارند.

- "، با اشاره به اینکه بیشترین افراد مشارکت کننده در حفظ و نگهداری از منابع طبیعی دهیاران هستند، اظهار داشت: در حال حاظر یک هزار و 45 نفر در قالب گروه های مختلف با یگان حفاظت منابع طبیعی استان همکاری می کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از فعالیت 14 گروه مردم نهاد خبر داد و افزود: 145 نفر در قالب 14 تیم از سمن ها با انعقاد تفاهم نامه در مواقع مورد نیاز از جمله آتش سوزی با منابع طبیعی کرمانشاه مشارکت می کنند.

سرهنگ بهاری با بیان اینکه 14 تعاونی مرتع داری در سطح استان وجود دارد، عنوان کرد: 250 نفر از نیروهای این تعاونی ها در کنار نیروهای یگان حفاظت کرمانشاه در حفاظت از مراتع همکاری لازم را دارند.

وی با اشاره به اینکه در برخی فصول به تعداد بیشتری از نیروها نیاز است، اظهار کرد: علاوه بر مشارکت نیروهای ثابت، 50 نفر از همیاران طبیعت نیز به عنوان دیده بان برای جلوگیری از خسارت به مراتع استان فعالیت می کنند.

سرهنگ بهاری از افزایش 264 درصدی سطح مراتع خسارت دیده استان کرمانشاه در مقایسه با سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در این مدت تعداد آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 دهیاری کرمانشاه در حفاظت از منابع طبیعی مشارکت دارند

74 دهیاری کرمانشاه در حفاظت از منابع طبیعی مشارکت دارند