مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 01:362015-09-03اجتماعي

حضور بیش از 640 جهادگر و 9 گروه جهادی در کرمانشاه


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شهریور ماه امسال تاکنون 640 جهادگر و 9 گروه جهادی در استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

- سرهنگ منصور فتاحی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه"، اظهار داشت: گروه های جهادی در حال حاضر در عرصه های مختلف به ویژه عمرانی و محرومیت زدایی شامل ساخت و تکمیل مساجد، غسالخانه، خانه نیازمند و دیگر طرح های عمرانی و در عرصه بهداشت و درمان، ویزیت رایگان و برگزاری کلاس های آموزشی در حال فعالیت هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آموزش مصرف بهینه آب در قالب طرح هجرت سه ارائه می شود، عنوان کرد: در راستای همکاری و تعامل سازمان بسیج سازندگی با ادارات استان این سازمان درباره مدیریت مصرف بهینه آب در قالب طرح هجرت سه با شرکت آب و فاضلاب استان همکاری می کند.

سرهنگ فتاحی با بیان اینکه آموزش مصرف بهینه آب توسط 740 نفر روزکار از خواهران بسیجی بعد از گذراندن دوره های آموزشی ارائه می شود، گفت: این همکاری در قالب توزیع بروشور، تکمیل فرم نظرسنجی، تذکر به مشترکان پرمصرف و توزیع استفتائات مراجع عظام در حوزه مصرف آب با شرکت آب و فاضلاب استان در سطح کرمانشاه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 640 جهادگر و 9 گروه جهادی در کرمانشاه

حضور بیش از 640 جهادگر و 9 گروه جهادی در کرمانشاه