مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 01:212015-09-03فرهنگي

جشنواره ملی عکس «قرآن در آیینه تصویر» در زنجان برگزار می شود


سومین دوره جشنواره ملی عکس قرآن در آیینه تصویر آذرماه امسال در دانشگاه روزبه زنجان برگزار می شود.

- مسعود کریملو در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زنجان" با اشاره به برگزاری جشنواره ملی عکس قرآن در آیینه تصویر اظهار داشت: نگاه کاوشگر و خلاقانه عکاسان با قواعد شناخته شده بصری می تواند دستمایه پرداختن به مضامین و ارزش های دینی باشد.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره ابراز کرد: هدف این جشنواره تشویق جامعه هنری کشور و ترغیب هنرمندان عکاس برای پرداختن به موضوعات مرتبط با قرآن کریم و استفاده از ظرفیت هنر برای ثبت و انتقال نقش قرآن در جامعه اسلامی و ایجاد زمینه مناسب برای رقابت سازنده در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی هنر عکاسی با محوریت قرآن و عترت است.

رییس دانشگاه غیرانتفاعی روزبه به بیان موضوعات جشنواره پرداخت و عنوان کرد: سبک زندگی قرآنی، آموزه های اخلاقی مبتنی بر قرآن و عترت، قصه های قرآن، انسان از منظر قرآن، قرآن کتاب بیداری، نیکی به پدر و مادر و صله رحم از موضوعات این جشنواره است.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره عکس گفت: دیگر موضوعات جشنواره عکس قرآنی شامل نماز و واجبات الهی، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب روزی حلال از دیدگاه قرآن و عترت، انفاق در قرآن، جهاد از دیدگاه قرآن و پوشش و عفاف از منظر قرآن و عترت در جامعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی عکس «قرآن در آیینه تصویر» در زنجان برگزار می شود

جشنواره ملی عکس «قرآن در آیینه تصویر» در زنجان برگزار می شود