مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 01:162015-09-03سياسي

فارس گزارش می دهد 7 ضعف اصلی جشنواره 900 میلیونی موسیقی جوان


هومان اسعدی دبیر جشنواره بارها تاکید کرده است که وظیفه جشنواره صرفا کشف استعداد است و جشنواره مسئولیتی در قبال برگزیدگانش ندارد! شناسایی و کشفی که محلی برای ظهور و بروز فراهم نکند دقیقا کارکردش چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی فارس، این روزها نهمین دوره جشنواره موسیقی جوان در تالار رودکی تهران برپاست.

جشنواره ای که در نهمین دوره اش توانسته بسیار از اساتید موسیقی ایران را گردهم آورد و به همین جهت از نظر وزانت و جایگاه اعتبار هیات داورانش، طی سال های گذشته بی سابقه بوده است.

اما علی رغم حضور این اساتید و فرصتی که برای ظهور و بروز چهره های جوان و موسیقی جوان کشور فراهم می شود، نمی توان از ضعف های اساسی و ساختاری آن که باعث می شود این جشنواره هیچ خروجی مشخصی داشته باشد، چشم پوشی کرد.

بر همین اساس ضرورت ذکر چند نکته که متاسفانه غالبا توضیح واضحات و بدیهی به شمار می آید، ضروری به نظر می رسد: 1/ در نشست خبری نهمین دوره جشنواره جوان هومان اسعدی بی مهابا رسانه ها و مطبوعات را از تیغ تند انتقاد گذراند و بخش اعظم دلیل مطرح نبودن نام جشنواره و مهجور ماندش را عدم توجه رسانه ها به این جشنواره دانست.

اما به گواه خبرنگارانی که طی روزهای گذشته در محل جشنواره موسیقی جوان حضور یافته اند، مسئولان برگزاری اساسا هیچ جایگاهی و اهمیتی برای حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد 7 ضعف اصلی جشنواره 900 میلیونی موسیقی جوان

فارس گزارش می دهد 7 ضعف اصلی جشنواره 900 میلیونی موسیقی جوان