مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 00:062015-09-03سياسي

دانشجویانی که با وجود آلوده بودن منطقه به «سالک» حاضر به ترک اردوی جهادی نشدند


معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: روز اول حضور در منطقه وقتی که متوجه وجود پشه های سالک شدیم قصد داشتیم که اردو را به طور کامل لغو کنیم اما دانشجویان با اصرار فراوان مانع از این موضوع شدند.

- مسعود مرواری معاون فرهنگی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو بیان کرد: دور پایانی ارودهای جهادی تابستان سه روز است که در شهرستان اسفراین و بخش زرق آباد آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این منطقه کویری است در فصل گرم سال پشه های سالک در آن افزایش می یابند که جزو خطرناک ترین حشرات به شمار می روند.

مرواری با اشاره به اینکه این نیش این پشه باعث ایجاد زخم بزرگ و ماندگار بر ناحیه گزیده شده می شود، گفت: همه مردم این منطقه علائمی از سالک دارند و اکثرا در بچگی دچار این عارضه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: روز اول حضور در منطقه وقتی که متوجه وجود پشه های سالک شدیم قصد داشتیم که اردو را به طور کامل لغو کنیم اما دانشجویان با اصرار فراوان مانع از این موضوع شدند.

این فعال اردوی جهادی گفت: آنها با مشاهده محرومیت ها و رنج هایی که مردم این منطقه در حوزه فرهنگی و بهداشتی می برند حاضر نشدند آنها را تنها بگذارند و سخت مشغول خدمت رسانی و محرومیت زدایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویانی که با وجود آلوده بودن منطقه به «سالک» حاضر به ترک اردوی جهادی نشدند

دانشجویانی که با وجود آلوده بودن منطقه به «سالک» حاضر به ترک اردوی جهادی نشدند