مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 21:162015-09-03پزشكي

دولت شغل بهورزی را جزو از مشاغل سخت قرار دهد


قائم مقام معاون بهداشتی وزارت بهداشت با اشاره به مشکلات بهورزان در کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت شغل بهورزی را به عنوان یکی از مشاغل سخت قبول کند تا بهورزان از خدمات آن بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، ناصر کلانتری دقایقی پیش در جمع بهورزان و مربیان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در همایش روز بهورز در مرکز رفاهی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه 12 شهریور به حق روز بهورز انتخاب شده است گفت: تفکری تحت عنوان بهورز در کشور شکل گرفت که ماموریت خود را تامین عدالت اجتماعی و سلامت مردم دانست.

وی ادامه داد: آغاز این نگرش مصادف با انقلاب شکوهمند اسلامی بود که در نهایت نظام شبکه مبتنی بر مراقبت های اولیه بهداشت در کشور شکل گرفت که در ابتدا با 1200 خانه بهداشت کار خود را آغاز کرد.

رییس مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر 15 هزار خانه بهداشت در کشور فعال هستند و این در حالی است که 95 درصد روستانشینان ما دسترسی کامل به خدمات بهداشتی را در اختیار دارند.

کلانتری با بیان اینکه بهورزان بومی محل خدمت خود می باشند گفت: انتخاب بهورزان از میان مردم محل خدمت خود موجب شده است که امروز این حرکت در ایران به عنوان الگویی در جهان مورد استفاده دیگر کشورها قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت شغل بهورزی را جزو از مشاغل سخت قرار دهد

دولت شغل بهورزی را جزو از مشاغل سخت قرار دهد