مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 18:252015-09-03اقتصادي

تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی و باغات خلخال


با اجرای حکم قضایی تخریب بناهای غیر مجاز احداث شده بر روی اراضی با کاربری باغی در خلخال آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما/ مدیر جهاد کشاورزی خلخال امروز در جریان تخریب این بنای غیر مجاز گفت: با هدف مقابله با هر گونه تغییر کاربری های زراعی و باغی و احداث بنا بر روی زمین های کشاورزی حکم قضایی تخریب یک واحد مسکونی احداث شده در اراضی با کاربری باغی در مسیر جاده خلخال به خوجین اجرا شد.

هادی ذبیحی به تشدید برخورد با معضل احداث بناهای غیر مجاز بر روی اراضی کشاورزی و باغی خلخال اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته بی توجهی به این موضوع موجب گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح اراضی با کاربری های زراعی و باغی شده و مشکلات زیست محیطی و تغییرات جوی منطقه را سبب شده است.

ذبیحی با اشاره به اهمیت فضاهای سبز در تصفیه هوای منطقه و پیشگیری از ورود ریزگردها به آسمان این شهرستان و نیز ارزش محصولات غذایی تولید شده در اراضی کشاورزی خلخال گفت: افزایش روزافزون ویلا سازی در اراضی کشاورزی و باغی مانعی در مقابل اهداف جهاد کشاورزی شهرستان در توسعه محصولات کشاورزی و باغی در بین کشاورزان و باغداران شهرستان است.

وی همچنین به صدور 17 مورد تخریب بناهای غیرقانونی احداث شده در اراضی کشاورزی و باغی این شهرستان توسط مقامات قضایی خلخال اشاره کرد و افزود: بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی و باغات خلخال

تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی و باغات خلخال