مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 18:212015-09-03سياسي

مبارزه با مواد مخدر از طریق برنامه ریزی های فرهنگی امکان پذیر می شود


رییس کارگروه اجتماعی بسیج استان مرکزی بابیان اینکه مبارزه با مواد مخدر از طریق برنامه ریزی های فرهنگی امکان پذیر می شود گفت: آموزش مهارت زندگی اولویت راهکارهای مبارزه با اعتیاد بوده و مبارزه با اعتیاد نیازمند عزم ملی و مشارکت مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد گلی ظهر امروز در همایش مجمع بسیجیان در کانون بسیج شهرستان اراک، با اشاره به معضلات جامعه کنونی اظهار داشت: یکی از معضلاتی که جامعه با آن درگیر است مشکل مواد مخدر و اعتیاد است که قصد داریم در این کارگروه برای پیشگیری از آن راهکارهایی ارائه کنیم.

وی افزود: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم جدی مردم و مسئولان است که مطابق با وضعیت کنونی زندان های شهرستان اراک 40 درصد از زندانیان به طور مستقیم و 30 درصد آنان به طور غیر مستقیم در حوزه مواد مخدر فعالیت داشتند که در این راستا مبارزه با مواد مخدر باید اجتماع محور باشد.

رییس کارگروه اجتماعی بسیج تصریح کرد: هدف از تشکیل این کمیسیون ارتقا سطح آگاهی مردم است تا با آگاهی بخشی تعداد معتادان را به ویژه در قشر جوان جامعه کاهش دهیم و کانون گرم خانواده را از این معضل به دور نگاه داریم.

گلی خاطرنشان کرد: آموزش جامع در این زمینه از ابتدایی، تبلیغات از سوی نهادها و سازمان های فرهنگی، ایجاد زمینه های شغلی مناسب برای معتادان بهبود یافته، ارتقا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مواد مخدر از طریق برنامه ریزی های فرهنگی امکان پذیر می شود

مبارزه با مواد مخدر از طریق برنامه ریزی های فرهنگی امکان پذیر می شود