مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 18:162015-09-03اقتصادي

صادرات فقط به کشورهای عراق و افغانستان منحصر شده است


مدیر عامل منطقه آزادبندر انزلی با بیان اینکه بین تجار و بازرگانان کشور ایران با کشورهای حاشیه دریا خزر اعتماد متقابل وجود ندارد گفت: صادرات فقط به کشورهای عراق و افغانستان منحصر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رضا مسرور امروز در جلسه دیدار با استاندار اظهار داشت: در افزایش مبادلات تجاری بین استان ها چند نکته کلیدی حائز اهمیت است و نظام تعرفه ای ما بین کشورهای داخل حوزه دچار مشکل شده است.

وی گفت: زمانی که تعرفه ها بالا باشد صادرات کالا به کشورها دچار مشکل می شود و با توجه به اهمیت موضوع باید روی این حوزه کار شود.

مدیرعامل منطقه آزاد بندرانزلی با بیان اینکه بین تجار و بازرگانان کشور ایران با کشورهای حاشیه دریا خزر اعتماد متقابل وجود ندارد تصریح کرد: صادرات فقط به کشورهای عراق و افغانستان منحصر شده است اما به کشورهای حاشیه دریا خزر وجود ندارد و این یعنی رایزن های ما فعال نیستند.

وی افزود: شما در جریان برنامه های منطقه آزاد هستید اگر زیر ساخت مهیا نباشد نمی تواند نقش خود را خوب ایفا کند، تمام تلاش ما این است که بتوانیم زیر ساخت ها را در این دولت فراهم کنیم، تا بتوانیم مؤثرتر واقع شویم.

انتهای پیام/ R7877/P4001


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات فقط به کشورهای عراق و افغانستان منحصر شده است

صادرات فقط به کشورهای عراق و افغانستان منحصر شده است