مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 18:062015-09-03سياسي

چرایی ضدیت یهود با فیلم محمد(ص) از نگاه ماموستا خلیفه زاده


یهود دشمنی و عداوت دیرینه ای با اسلام دارد، یهود با وجود اینکه اقرار دارد در تورات اوصاف و تعریف پیامبر(ص) بیان شده، - ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوکان"، اظهار داشت: فیلم محمد رسول الله(ص)، فیلمی بسیار جالب توجه و مفید است و نشان می دهد که مسلمانان از اخلاق حسنه و رفتار و گفتاری نیک نسبت به غیرمسلمانان برخوردار هستند.

وی افزود: این فیلم مورد قبول گروه های تکفیری همچون داعش نیست چراکه آنها ادعا دارند عمل و گفتارشان براساس اسلام است حال آنکه خود آنها ساخته و پرداخته صهیونیسم و استکبار جهانی هستند.

امام جمعه بوکان خاطرنشان کرد: پیامبری که دارای این همه رحمت و شفقت بود، قاتل کافر عموی بزرگوارش حضرت حمزه را بخشید اما داعش به نام اسلام و انتقامی که هیچ زمانی اسلام به دنبال آن نبود، به طرز فجیعی مسلمانان کشی می کند و بنابراین، این خود ثابت می کند که گروه های تکفیری ایمانی به اسلام و اعمال نیک پیامبر(ص) ندارند.

وی تصریح کرد: گروه های تکفیری خواهان تبلیغ اسلام براساس نظر و عمل خودشان به مردم هستند تا آنان را از جامعه اسلامی گریزان کنند.

یهود دشمنی و عداوت دیرینه ای با اسلام دارد، همانطور که خدا می فرماید: به راستی که بزرگترین دشمن برای مسلمانان یهود و نصاری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی ضدیت یهود با فیلم محمد(ص) از نگاه ماموستا خلیفه زاده

چرایی ضدیت یهود با فیلم محمد(ص) از نگاه ماموستا خلیفه زاده