مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 17:462015-09-03سياسي

طی دو سال آینده بیمارستان های تامین اجتماعی 3 ستاره می شوند


مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی کشور از کسب درجه سه ستاره به همه بیمارستان های تامین اجتماعی کشور طی دو سال آینده خبر داد.

- " از ملایر، مهدی درخشان بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی انبار دارویی بیمارستان غرضی ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهدای دولت الگویی به تمام معنا برای همه مسئولان در خدمت رسانی صادقانه به مردم بودند.

وی با اشاره به فعالیت های حوزه درمان تأمین اجتماعی گفت: برنامه ما در دو سال گذشته بر سه محور احصا، فرایندهای جاری درمان و اصلاح و ارتقا، احیای برخی فرایندهای تعطیل شده در سال های گذشته مانند طب کار و شروع فعالیت های جدید مانند اچ آی اس بوده است.

مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه برای رفع نقایص موجود در این سیستم مدت دو ماه کار متوقف شد گفت: از ابتدای آبان ماه سال جاری اچ آی آس با ورژن جدید تا پایان سال در همه مراکز مستقر خواهد شد.

درخشان با بیان اینکه یکی از مهم ترین برنامه های حوزه درمان تامین اجتماعی، ارتقای فرایندهای درمانی بوده است، افزود: بودجه ای که سال گذشته برای این بحث و طرح ارتقا، سلامت مصوب شد نتایج مطلوبی را برای ما به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی دو سال آینده بیمارستان های تامین اجتماعی 3 ستاره می شوند

طی دو سال آینده بیمارستان های تامین اجتماعی 3 ستاره می شوند