مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 17:362015-09-03حوادث

کارگر ساختمانی در سراب قربانی بی احتیاطی شد


مدیرعامل انجمن صنفی کارگران ساختمانی سراب گفت: متاسفانه امروز یک کارگر 17 ساله در یکی از روستاهای سراب به علت افتادن پتک از بالای بام بر سرش جان خود را از دست داد.

- سعید مسلمانی دقایقی پیش در گفت و گو با فارس در سراب اظهار کرد: متاسفانه امروز یک کارگر 17 ساله در یکی از روستاهای سراب به علت افتادن پتک از بالای بام بر سرش جان خود را از دست داد و چندمین مرگ کارگران در طول سال در شهرستان سراب رقم خورد که این حادثه نیز در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت موازین ایمنی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه این کارگر تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی قرار نداشت، گفت: سهمیه بندی در بیمه کردن کارگران ساختمانی و نیز وجود برخی افراد غیرکارگر در لیست بیمه کارگران ساختمانی باعث شده تا تعدادی از کارگران حقیقی نتوانند تحت پوشش بیمه حمایتی قرار گیرند.

نماینده کانون های صنفی کارگری شمال غرب کشور در ادامه از تلاش و پیگیری های این تشکل کارگری در افزایش سهمیه بیمه کارگری استان آذربایجان شرقی خبرداد و یادآور شد: مرگ این کارگر ساختمانی نخستین مورد از مرگ کارگران ساختمانی نبوده و قطعاً عدم حمایت از کارگران در برابر حوادث موجب هزینه های سنگین برای خانواده های متوفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر ساختمانی در سراب قربانی بی احتیاطی شد

کارگر ساختمانی در سراب قربانی بی احتیاطی شد