مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 16:162015-09-03بين الملل

پرچم سپاه در ویترین مجاهدان افغانستانی و ایجاد فرمایشی بخش هولوکاست


در ویترین مرتبط با سال ها دخالت نظامی روس ها و حمله آنان به افغانستان، پرچمی مزیّن به عبارت "یا مهدی ادرکنی(عج)" با آرم سپاه، با اشتباه مسئولان موزه به عنوان پرچم نیروهای مقاومت و مجاهدان افغانستانی معرفی شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم" به بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب مسکو، ظهر امروز گروهی از هنرمندان و اهالی ادبیات و رسانه از موزه جنگ مسکو بازدید کردند.

این موزه شامل بخش های گوناگونی بود که معرّف وقایع جنگ جهانی دوم و چگونگی تسلط ارتش سرخ روسیه بر برلین و شکست آلمان ها می شد.

در بخشی از موزه وقایع نگاری تاریخ جنگ با نقاشی های پانوراما بر روی دیوارهای چند اتاق برای مخاطبان توضیح داده می شد؛ در بعضی از این سالن ها صداهایی مربوط به مکالمات ضبط شده روزهای جنگ جهانی دوم پخش می شد و محاصره لنینگراد، استالینگراد و تسلط بر برلین و آزادسازی کیف و.

به همراه معرفی فرماندهان نامدار و قهرمانان جنگ ارتش سرخ بخش دیگری از این موزه را شامل می شد.

آمارهایی از گشتگان جنگ که نزدیک به 27 میلیون نفر بودند و تنها اسامی 20 میلیون نفر آنها جمع آوری شده، در سالنی به نمایش در آمده بود و در این تالار زنجیرهایی هم از سقف آویزان بود که به گفته راهنمای سالن هر زنجیر یادبود 10نفر از کشتگان محسوب می شد؛ در پایین هر زنجیر هم یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم سپاه در ویترین مجاهدان افغانستانی و ایجاد فرمایشی بخش هولوکاست

پرچم سپاه در ویترین مجاهدان افغانستانی و ایجاد فرمایشی بخش هولوکاست