مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 16:102015-09-03بين الملل

امیرعبداللهیان:برآورده ساختن خواسته های مردم سوریه لازمه موفقیت هر طرحی است


معاون عربی آفریقایی وزیر امورخارجه سوریه تصریح کرد : خواسته های مردم سوریه از جمله نقش محوری در تعیین سرنوشت خود ، لازمه موفقیت هرگونه طرحی برای حل سیاسی بحران سوریه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار صداوسیما از دمشق، حسین امیرعبداللهیان در نشست مشترک خبری با فیصل مقداد همتای سوری خود گفت:جمهوری اسلامی ایران مواضع حمایتی خود را از سوریه ادامه خواهدداد.

وی گفت: مسکو نیز از طرح ایران برای حل بحران سوریه که در جریان سفر ماه گذشته وزیر امور خارجه کشورمان به دمشق ارایه شد ، حمایت می کند.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه این طرح ایران مورد استقبال رییس جمهور و سایر مقامات سوریه قرار گرفت ، خاطرنشان کرد : وزیران امور خارجه دو کشور به صورت سازنده و عمیق این طرح را بررسی و رایزنیهای دو جانبه را ادامه دهند.

وی سازمان ملل متحد ، کشورهای منطقه و طرفهای بین المللی را به تلاش جدی برای دستیابی به راه حل های مناسب به منظور پایان بحران سوریه فراخواند.

امیرعبداللهیان از نشست سه جانبه ایران سوریه و عراق در سطح وزیران کشور ، درآینده نزدیک خبر داد تا در مسیر مبارزه با تروریسم هماهنگی و راهکارهای کارآمدی در این زمینه ارایه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان:برآورده ساختن خواسته های مردم سوریه لازمه موفقیت هر طرحی است

امیرعبداللهیان:برآورده ساختن خواسته های مردم سوریه لازمه موفقیت هر طرحی است