مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 15:462015-09-03سياسي

خدمات ارتش در دوران دفاع مقدس به صورت مکتوب تهیه شود


ضرورت دارد به منظور اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خدمات ارزشمند ارتش در دوران دفاع مقدس به صورت مکتوب تهیه و تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام والمسلمین رضا حقیان ظهر امروز در آیین نخستین یادواره 360 شهید شرق لرستان اظهار داشت: برگزاری این گونه برنامه ها فرصت مناسبی است در راستای یادآوری رشادت ها و ایثار رزمندگان ایران اسلامی با حضور مقامات کشوری است.

وی با اشاره به تلاش گروه 411 مهندسی دفاعی در برگزاری این یادواره، افزود: خدمات ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و نیز در دوران سازندگی و در حال حاضر نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه دورود تصریح کرد: تقدیم 48 هزار شهید والا مقام از این نظام مقدس گویای این خدمت شایسته و ارزنده و تأثیرگذار به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: اقتدار، شرافت و سربلندی بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز پیشرفت و امنیت حاکم در کشور مرهون زحمات همه خدمت گزاران به نظام اسلامی ازجمله ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

حقیان با اشاره به ناامنی های منطقه در سال های اخیر خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به این که در کشورهای همسایه ایران ناامنی هایی وجود دارد، اما جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل به سر می برد که این مهم مرهون تلاش نیروهای مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ارتش در دوران دفاع مقدس به صورت مکتوب تهیه شود

خدمات ارتش در دوران دفاع مقدس به صورت مکتوب تهیه شود