مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 14:062015-09-03سياسي

فاطمه طباطبایی: امام خمینی (ره) جامعه ایده آل را در رعایت اخلاق می دانستند


فاطمه طباطبایی عروس امام راحل گفت: اصل و ریشه حکومت امام خمینی(ره) اخلاق بود و ایشان جامعه ای را ایده آل می دانست که اخلاق در آن رعایت شود.

- " از اراک فاطمه طباطبایی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی گل های محمدی و فاطمی دلیجان، خمین و محلات که در بیت قدیمی امام راحل برگزار شد، اظهار داشت: اگر می خواهیم درست زندگی کنیم، برای درست زندگی کردن باید از قرآن کمک بگیریم.

وی تصریح کرد: مسئله ای که قرآن کریم بر آن تاکید دارد، مسئله انسانیت است و این انسانیت جز با عمل به آموزه های قرآن حاصل نخواهد شد.

عروس امام راحل بیان کرد: زندگی و آخرت خوب و جاودانه در گرو عمل به قرآن است، امام راحل به قرآن اهمیت داده و همواره عمل به آموزه های این کتاب آسمانی را سفارش می کردند.

طباطبایی ادامه داد: امام(ره) می فرمودند؛ اگر می خواهید بدانید زندگی قرآنی دارید یا خیر اخلاق خود را به قرآن متصل کرده و ببینید قرآن چه کسی را مومن می داند، اگر ویژگی های شما با ویژگی های فرد مومن از منظر قرآن یکی بود، آنگاه زندگی قرآنی خواهید داشت، چراکه مانوس بودن با قرآن نمی تواند دلیل محکمی برای قرآنی بودن فرد باشد.

وی افزود: علاقمندانی که در این راه قدم گذاشته اند، با انگیزه درست، سالم و با طهارت نفس در این مسیر حرکت کنند، امام خمینی(ره) بستری را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمه طباطبایی: امام خمینی (ره) جامعه ایده آل را در رعایت اخلاق می دانستند

فاطمه طباطبایی: امام خمینی (ره) جامعه ایده آل را در رعایت اخلاق می دانستند