مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 12:562015-09-03حوادث

حوادث رانندگی در استان مرکزی 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت


حوادث رانندگی در استان مرکزی 2 کشته و 4 مجروح بر جای گذاشت.

- "، با اشاره به وقوع حوادث رانندگی به سبب بی احتیاطی رانندگان در محورهای مواصلاتی استان مرکزی اظهار داشت: نخستین حادثه رانندگی که در محور مواصلاتی روستای "قاسم آباد" شهرستان خنداب اتفاق افتاد، یک دستگاه خودروی نیسان وانت و خودروی سواری پیکان با یکدیگر برخورد داشتند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی که در این بخش اتفاق افتاد راننده خودروی پیکان در دم جان باخت و 3 سرنشین این خودرو مجروح شدند که با کمک به موقع نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: علت این سانحه از سوی کارشناسان انحراف به چپ سواری پیکان نسبت به خودروی نیسان وانت بوده که سبب کشته شدن راننده خودروی پیکان شد.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه رانندگان باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند گفت: رانندگان باید تا حد امکان از رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند و هنگام تردد در محورهای مواصلاتی فاصله خود را با خودروهای جلویی حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان باید از سبقت بی مورد و ورود به لاین خودروی دیگر خودداری کنند تا بتوانند سفری ایمن را برای خود و سایر افراد ایجاد کنند و همچنین بستن کمربند ایمنی در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی بسیار مهم و ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث رانندگی در استان مرکزی 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت

حوادث رانندگی در استان مرکزی 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت