مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 12:252015-09-03حوادث

رییس پلیس راه راهور ناجا : کاهش 3 و نیم درصدی تلفات جاده ای در کشور


رییس پلیس راه راهور ناجا از کاهش 3 و نیم درصدی تلفات جاده ای در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ حسین حمیدی که به کرمانشاه سفر کرده ، در نشستی با مسؤولان این استان گفت : این کاهش تلفات ، مربوط به چهار ماه نخست امسال است و خوشبختانه طبق گزارش های پزشکی قانونی ، چهارمین سال پیاپی ، شاهد کم شدن تلفات حوادث راه ها درکشورهستیم.

وی همچنین با اشاره به آمار تصادف 3 سال اخیر در استان کرمانشاه ، گفت : علی رغم کاهش میزان تلفات جاده ای این استان در سال های 1393 و 1394 ، به علت آمار بالای تصادف در سال 1392 ، میانگین آمار سوانح و تلفات جاده ای این استان هنوز کاهش نیافته است.

سرهنگ حمیدی در ادامه نشست با اعلام آمادگی پلیس راه ، به در پیش رو بودن ماه محرم و در پی آن ، مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) اشاره و بر هماهنگی های لازم بخش ها و سازمان های مختلف ، در خدمت رسانی هر چه بیشتر به زائران حرم مطهر سید و سالار شهیدان ، تاکید کرد.

رییس پلیس راه راهور ناجا ، یادآور تجربه موفق اربعین پارسال شد و گفت : در مراسم امسال ، در حوزه حمل و نقل علاوه بر ناوگان حمل و نقل کشور ، باید از تمام امکانات بخش های خصوصی و دولتی ، ازجمله ، امدادخودرو ، تامین سوخت و ایمنی جاده ها ، بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه راهور ناجا : کاهش 3 و نیم درصدی تلفات جاده ای در کشور

رییس پلیس راه راهور ناجا : کاهش 3 و نیم درصدی تلفات جاده ای در کشور