مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 12:162015-09-03اجتماعي

تالار های پذیرایی در ایلام ساماندهی می شود


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نظارت بر تالار ها در ایلام تشدید می شود، گفت: تالار های پذیرایی در ایلام ساماندهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرضا نظری امروز در نشست هم اندیشی و ساماندهی تالار ها و مراکز پذیرایی شهر ایلام، اظهار داشت: امروزه متاسفانه سنت ازدواج در تلاطم پیرایه های غیر اسلامی و غیر اخلاقی تا حدودی به بیراه رفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام تروج فرهنگ غرب در بین خانواده ها را خطرناک توصیف کرد و گفت: افزایش آمار طلاق از جمله پیامدهای منفی این آسیب اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع عروسی های مختلط و استفاده از خوانندگان غیر متعهد از دغدقه های پلیس است، عنوان کرد: نهاد خانواده در نظام ایرانی، اسلامی جزء پاک ترین نهادهای اجتماعی است و نباید گذاشت به این فرهنگ ناب به بهانه شادبودن های زودگذر خللی وارد شود.

نظری بازگشت به سنت های معمول و مرسوم قدیمی را از نیازهای امروز جامعه دانست و از بزرگان، ریش سفیدان و متولیان امور فرهنگی استان خواست که در جهت بازگرداندن سنت های سالم به مراسم های عروسی جوانان امروز تلاش کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به اجرای طرح امنیت اخلاقی در سطح استان، اظهار داشت: نظارت بر تالار ها در ایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار های پذیرایی در ایلام ساماندهی می شود

تالار های پذیرایی در ایلام ساماندهی می شود