مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 12:112015-09-03فرهنگي

در زنجان صورت می گیرد اکران عمومی هیس


نمایش 'هیس' اکران عمومی می شود.

- امیر رجبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نمایش "هیس" که در جشنواره تئاتر استانی نمایش داده شد، با موضوعیت گذر زمان ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه نویسنده این نمایش پیمان کریم است، تصریح کرد: حامد محسنی طراح صحنه و دستیار کارگردان این نمایش بوده و امیر رجبی آن را کارگردانی کرده است.

این هنرمند زنجانی با بیان اینکه بازیگران این نمایش شامل امیر رجبی، محمود محمدی، زری محمدی، مهین فاطمی، میلاد کریمی است، تصریح کرد: نمایش صحنه ای از یک ایستگاه عوارضی مترو را به نمایش می کشد که در آن هیچ عبور و مروری وجود ندارد، و دو زوج به همراه یک راننده گیر کرده اند که یکی از شخصیت های نمایشنامه به نام لطیف مدعی است که صدایی را می شنود، ولی سایر شخصیت ها این صدا را حس نمی کنند به دنبال آن همگی تصمیم می گیرند به لطیف کمک کنند که چیزی را مورد نظر لطیف است کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایش مذکور پنجم تا هشتم شهریور ماه در تالار فرهنگسرای اشراق خدابنده نمایش داده شد، اضافه کرد: در صورت موافقت در آینده این نمایش در زنجان و یا ابهر نیز نمایش عمومی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیر رجبی یکی از کارگردانان با تجربه زنجانی است که دارای 26 سال سابقه هنری در عرصه تئاتر است و در زمینه بازیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زنجان صورت می گیرد اکران عمومی هیس

در زنجان صورت می گیرد اکران عمومی هیس