مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 11:552015-09-03اقتصادي

نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران فردا گشایش می یابد


سومین نمایشگاه پوشاک ایران فردا برای نخستین بار بصورت بین المللی با حضور نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت، رییس اتاق اصناف ایران، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و رییس کارگروه مد و لباس کشور در محل نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران؛ در این نمایشگاه ؛ ده ها شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی، برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون و همچنین دستگاهها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین ترین طرح ها و مدل های طراحی و تولید پوشاک را از فردا تا 16 شهریور به مدت چهار روز در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

تا پیش از این نمایشگاه پوشاک بصورت تخصصی و داخلی برگزار می شد اما طی جلسات مشترکی ، مصوب شد که از این پس نمایشگاه پوشاک ایران بصورت بین المللی و با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار شود البته بر اساس مصوبه این جلسه، هر ساله 70 درصد از فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت های داخلی و 30 درصد باقی مانده برای شرکت های خارجی اختصاص خواهد یافت.

سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران در فضایی حدود 10 هزار متر مربع و در سالن های 40 و 44 - خلیج فارس و فضای باز نمایشگاهی محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران فردا گشایش می یابد

نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران فردا گشایش می یابد