مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 09:012015-09-03دانش

85 درصد دانشجویان کشور در موسسات غیردولتی به تحصیل می پردازند


معاون وزیر علوم با بیان اینکه هم اکنون در موسسات و مراکز دانشگاهی کشور, 4 میلیون و 600 هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند، گفت: از این تعداد حدود 13 تا 14 درصد آن در مراکز دولتی و 85 درصد آن در موسسات غیردولتی به تحصیل می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از, مجتبی شریعتی نیاسر در آیین افتتاحیه ساختمان مرکزی دانشگاه تخصصی فناوری های آمل با بیان اینکه در گذشته حوزه فعالیت خیران در عرصه کمک رسانی به ساخت مساجد و اماکن مذهبی بوده است، اظهار داشت: با گذشت زمان این افراد در یک حرکت نهضت مدرسه سازی ورود پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در عرصه ساخت دانشگاه ها خیران سابقه زیادی ندارند، افزود: طی سال های اخیر توجه خیران در ساخت موسسات و مراکز دانشگاهی جلب شده و این امر قابل تحسین است.

شریعتی نیاسر با اعلام اینکه هم اکنون در موسسات و مراکز دانشگاهی کشور, 4 میلیون و 600 هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: از این تعداد حدود 13 تا 14 درصد آن در مراکز دولتی و 85 درصد آن در موسسات غیردولتی به تحصیل می پردازند.

وی با بیان اینکه اکنون ظرفیت نظام آموزشی ما در صدر تحصیلات به حدی بالا رسیده که دولت نمی تواند بر آن ورود پیدا کند، تصریح کرد: از زمان انقلاب تاکنون جمعیت دانشجویی کشور, نسبت به افزایش جمعیت 25 برابر شده، به همین دلیل دولت نمی تواند جوابگوی این تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد دانشجویان کشور در موسسات غیردولتی به تحصیل می پردازند

85 درصد دانشجویان کشور در موسسات غیردولتی به تحصیل می پردازند