مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 07:002015-09-03اقتصادي

تهران دارای بیشترین فرار مالیاتی


رییس کل سازمان مالیاتی کشور با اشاره به اینکه بیشترین فرار مالیاتی در تهران اتفاق می افتد ، گفت : به دلیل ازدحام فعالیت های اقتصادی ، تهران هم بیشترین مودی و هم بیشترین فرار مالیاتی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما: علی عسکری در مصاحبه باخبرنگاران درباره اصنافی که بیشتر از دادن مالیات فرار می کنند ، افزود : طلافروشان ، پارچه فروشان ، لوازم خانگی ، سنگ فروشان و آهن فروشان ، بیشترین فرار مالیاتی را دارند و اگر بخواهیم اسامی صنوفی را که در پرداخت مالیات سختی به خرج می دهند بگوییم باید تا آخر صف برویم.

رییس کل سازمان مالیاتی کشور با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی پرداخت مالیات برای آحاد جامعه گفت : بخش های متعددی هستند که باید برای نزدیک کردن آنها با نظام مالیاتی کار بیشتری کنیم.

عسکری گفت : تجربه ای که در مالیات ستانی داریم نشان می دهد برخی صنوف هستند که مقداری در پرداخت مالیات سختی به خرج می دهند و برای شفاف شدن فعالیت خود مقاومت می کنند.

رییس کل سازمان مالیاتی کشور گفت : این صنوف مودی سازمان امور مالیاتی محسوب می شوند اما نسبت به فعالیتی که دارند مالیات کمتری می دهند و البته در بین آنها افرادی هم هستند که مالیات می دهند و مشکلی با آنها نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران دارای بیشترین فرار مالیاتی

تهران دارای بیشترین فرار مالیاتی