مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 04:112015-09-03اجتماعي

فارس گزارش می دهد بوی ماه مهر / کاش آن دوران برگردد


شور و اشتیاق دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی جدید وصف ناپذیر است.

- " از شهرستان ساری، شور و اشتیاق دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی جدی وصف ناپذیر است و در این میان والدین نیز در تکاپوی تهیه نوشت افزار و پوشاک فرزندان خود هستند تا بتوانند با آمادگی کامل سال تحصیلی را پشت سر بگذارند.

لذت دوران مدرسه از خاطر هیچ فردی پاک نمی شود به طوری برخی اوقات آرزو می کنیم کاش آن دوران برگردد و همواره یادآوری خاطرات آن دوران مدرسه تداعی کننده لحظات شادی است.

اسفندیار نظری درباره آمادگی مدارس مازندران با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و آغاز بازگشایی مدارس در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: پروژه مهر مازندران با سه اولویت ثبت نام، هدایت تحصیلی و سامان دهی و سازمان دهی فضا، تجهیزات و نیروی انسانی برای آمادگی مدارس در سال تحصیلی جدید انجام شد تا تعداد 4 هزار و 700 مدرسه هم زمان با آغاز مهر مشکلی نداشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به قول مساعد اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس مازندران و تامین اعتبار آن؛ 50 پروژه در قالب مدرسه، کانون فرهنگی و سالن ورزشی تحویل می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران در بحث سازمان دهی نیروی انسانی با توجه به کمبودهای موجود، گفت: با حذف سال اول دبیرستان، نیروهای مازاد متوسطه دوم در متوسطه اول س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد بوی ماه مهر / کاش آن دوران برگردد

فارس گزارش می دهد بوی ماه مهر / کاش آن دوران برگردد