مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 02:012015-09-02اقتصادي

برخورد قانونی با بهره برداران از چاه های غیر مجاز در البرز صورت می گیرد


مدیرکل جهادکشاورزی البرز با بیان اینکه با افرادی که بدون اخذ مجوز اقدام به استفاده از چاه کنند، طبق قانون برخورد می شود، گفت: هماهنگی های لازم در استان البرز در راستای ساماندهی چاه ها در منطقه انجام شده است.

- "با اشاره به اینکه استفاده و بهره برداری از چاه های غیرمجاز یکی از مهم ترین مشکلات بخش کشاورزی استان البرز محسوب می شود، اظهارداشت: بر اساس قانون آن دسته از اشخاصی که برای استفاده از چاه مجوز نگرفته اند، باید نسبت به این عمل اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه قانون گذار در بخش امور آب روشی را مشخص کرده تا متقاضیان با تشکیل پرونده و اخذ شرایط لازم مجوز بهره برداری از چاه را اخذ کنند، افزود: با آن دسته از افرادی که بدون اخذ مجوز اقدام به استفاده از چاه کنند، طبق محاکم قضایی و قانون برخورد می شود.

مدیرکل جهادکشاورزی البرز با بیان اینکه هماهنگی های لازم در استان البرز در راستای ساماندهی چاه ها در منطقه انجام شده است، خاطرنشان کرد: نسبت به آن دسته از چاه هایی که مربوط به سنوات قبل است و در امر کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، نظر مثبتی داریم.

موسوی با اشاره به اینکه با اشخاصی که از چاه ها به عنوان مصارف غیر از کشاورزی و در خانه ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد برخورد می شود، تصریح کرد: از چاه هایی که در مصارف غیرکشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با بهره برداران از چاه های غیر مجاز در البرز صورت می گیرد

برخورد قانونی با بهره برداران از چاه های غیر مجاز در البرز صورت می گیرد