مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 شهریور 1394 ساعت 01:062015-09-02اقتصادي

نمایشگاه صنایع دستی کرمانشاه در عراق برگزار شود


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: به منظور معرفی صنایع دستی استان کرمانشاه به کشورهای خارجی برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی در عراق تلاش می شود.

- "، با اشاره به اینکه بیش از 70 هزار نفر از هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان کرمانشاه بازدید کردند، اظهار داشت: در هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان کرمانشاه که از دوم تا ششم شهریور ماه برپا شد نزدیک به 10 میلیارد تومان کالای صنایع دستی همراه با سوغات فروش رفت.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه در مجموع 120 غرفه در این نمایشگاه فعالیت داشتند، عنوان کرد:70 غرفه در این نمایشگاه مربوط به استان کرمانشاه، یک غرفه مربوط به آثار برتر،10 غرفه مربوط به سوغات و دو سیاه چادر نیز مربوط به استان های کرمانشاه و خراسان شمالی بودند.

سپهر با اشاره به برگزاری برنامه های جانبی در این نمایشگاه، گفت: برگزاری همایش تجلیل از تعاونی ها و تشکل ها با هدف توسعه و تقویت آن ها، رفع مشکلات مربوط به تهیه مواد اولیه صنایع دستی و بهبود وضعیت مالی هنرمندان یکی از بهترین و موثرترین برنامه های جنبی این نمایشگاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی کرمانشاه در عراق برگزار شود

نمایشگاه صنایع دستی کرمانشاه در عراق برگزار شود