مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 23:152015-09-02سياسي

روند رو به رشد انسداد مرزهای کشور


وضعیت امنیتی کشور مطلوب ارزیابی می شود و در کشور برنامه ای برای انسداد مرزها وجود دارد که انجام آن تا به امروز روند رو به رشدی را داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از قزوین سردار حسین اشتری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان قزوین که در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با تعامل خوبی که بین پلیس اینترپل ایران و اینترپل جهانی به جود آمده امسال رشد بالایی را در استرداد مجرمان داشته است.

وی افزود: در پنج ماه نخست امسال نسبت به پنج ماه سال قبل 20 درصد کشفیات مواد مخدر به همت همکاران و هماهنگی دستگاه قضایی افزایش داشته و امیدواریم که با اقدامات انجام شده این رقم تا پایان سال افزایش یابد.

فرمانده نیروی انتظامی جهموری اسلامی ایران عنوان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران پلیسی جامعه محور است و باید با اقدامات پیشگیرانه توسط مردم بتوانیم از بروز جرایم جلوگیری کند.

اشتری خاطرنشان کرد: استفاده از تجهیزات به روز در اولویت نیروی انتظامی کشور است و امیدواریم با حمایت دولت تجهیزات را خریداری و بتوانیم از آنها استفاده لازم را داشته باشیم.

وی بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی تعامل با قوای سه گانه به ویژه با مجلس شورای اسلامی بوده که در همین راستا دیدارهای زیادی را با کمیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد انسداد مرزهای کشور

روند رو به رشد انسداد مرزهای کشور