مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 21:412015-09-02اقتصادي

ظرفیت های سواحل مکران، محرک توسعه اقتصادی در برنامه ششم


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان ظرفیت های بکر سواحل مکران را به عنوان محرک توسعه اقتصادی در برنامه ششم ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، صالح دریانورد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان در ششمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان به طرح امکان سنجی احداث بندر در کوه مبارک جاسک اشاره و اظهارداشت: تهیه گزارش امکان سنجی یکی از مراحل کار در فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری است.

وی در ادامه افزود: شرکتی که پیشنهاد احداث این بندر در کوه مبارک جاسک را ارائه داده، از شرکت های موفق در عرصه اقتصادی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان با اشاره به مراحل تدوین برنامه ششم توسعه و تهیه برش استانی تصریح کرد: ابلاغ سیاست های کلی و تدوین برنامه ها بر اساس تدوین برنامه های بخشی و فرابخشی و در نهایت استانی ارائه می شود.

دریانورد در ادامه با اشاره به 14 تا 16 موضوع خاص برای برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده که از موارد مرتبط با حوزه جغرافیایی هرمزگان است بیان داشت: توسعه سواحل مکران و جمعیت پذیری سواحل است که ظرفیت های بکر این مناطق به عنوان محرک توسعه اقتصادی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه های بخشی برنامه ششم آغاز شده تأکید کرد: برای تاثیرگذاری هرمزگان در روند تدوین این برنامه مدیران استان تلاش بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های سواحل مکران، محرک توسعه اقتصادی در برنامه ششم

ظرفیت های سواحل مکران، محرک توسعه اقتصادی در برنامه ششم