مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 21:302015-09-02سياسي

برگزاری یادواره شهدا در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداو سیما ؛ مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه عصر امروزدر جمع خانوادهای شهدای مدافع حرم در کرمان با تبیین وقایعی ازدوران دفاع مقدس یاد آور شد ، آنروز نمی دانستیم آینده این جنگ چه می شود و چه بر سر این ملت می آید اما امید در دل رزمندگان ما زنده بود چون به وعده الهی خوشبین بودند.

حجت الاسلام علی شیرازی گفت: آن روز کسی باور نداشت ایران آزاد شود و در کنار آن یمن، سوریه و غیره و حتی در قلب اروپا و آمریکا، صدای حمایت از دین و جمهوری اسلامی بلند می شود و زمانه به جایی می رسد که یک روز ایران، الگوی جهان می شود.

وی افزود: اگر امروز حزب الله لبنان عزت پیدا کرده یا دفاع وطنی در سوریه شکل گرفته و یا انصارالله یمن قدرتمند شده از برکت خون شهدای جمهوری اسلامی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران خطاب به خانواده شهدای مدافع حرم گفت: امروز شهدای شما فقط شهدای ایران نیستند بلکه این شهدا الگوی مردم سوریه، عراق، یمن و سایر کشورها هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تصریح کرد: امروز جهان نیاز به الگوهای جدیدی داشت که دنیا بداند ایران همچنان می درخشد.

وی گفت: جوان ایرانی یعنی شهدای سرافراز و سربلند مدافع حرم، یعنی فرزندان و همسران و پدران شما مثل همت ها، زین الدین ها، خرازی ها و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدا در کرمان

برگزاری یادواره شهدا در کرمان