مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 21:112015-09-02اقتصادي

برنامه های راهبردی برای تقویت عشایر در نظر گرفته شده است


برنامه های راهبردی برای تقویت عشایر در نظر گرفته شده و دستگاه های دولتی نیز باید اعتبار لازم آن را تامین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمودرضا عراقی عصر امروز در شورای عشایری استان همدان اظهار داشت: عشایر قشر مولد و تولیدکننده هستند و به عنوان جامعه سوم در کنار جامعه روستایی و شهری در ایران زندگی کرده و به عنوان هویت ایرانی باید به آنها احترام گذاشت.

وی با اشاره به اینکه باید حقوق عشایر را از منابع کشور پرداخت کنیم، افزود: تمامی توسعه ها باید پایدار باشد که برای رسیدن به آن باید جوانب کار در نظر گرفته شود.

عراقی با بیان اینکه برنامه های راهبردی برای تقویت عشایر در نظر گرفته شده و دستگاه های دولتی نیز باید اعتبار لازم آن را تامین کنند، گفت: متاسفانه به شورای عشایر استان همدان توجه کافی نشده و در 8 سال قبل جلسه ای برای رفع مشکلات آنها برگزار نشده است.

وی با اعلام اینکه استان همدان آمادگی لازم را برای کمک و انجام وظایف خود در قبال عشایر را دارد، گفت: عشایر در زمینه آب شرب، بهداشت و آموزش مشکلاتی دارند که باید آنها را برطرف کرد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان بیان کرد: نباید توقعات را بیشتر از ظرفیت موجود بالا ببریم چراکه بالا بردن توقعات مردم در کوتاه مدت آفتی برای توسعه پایدار محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های راهبردی برای تقویت عشایر در نظر گرفته شده است

برنامه های راهبردی برای تقویت عشایر در نظر گرفته شده است