مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 20:012015-09-02سياسي

هیئت رییسه سال دوم از دوره چهارم شورای اسلامی شهر اردبیل به کار خود پایان داد


امروز نود و دومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در واقع پایان کار هیئت رییسه سال دوم از دوره چهارم شورای اسلامی شهر اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ذکی الله خوشبخت در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در هفته بانکداری اسلامی قرارگرفته ایم که این هفته را به تمام تلاشگران حوزه بانکداری اسلامی در کشور تبریک می گوییم و امیدواریم که فعالیت بانک ها در کشور مناسب تر از قبل به انجام برسد.

وی گفت: امروز نود و دومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در واقع پایان کار هیئت رییسه سال دوم از دوره چهارم شورای اسلامی شهر اردبیل است که در طول یک سال گذشته سعی کردیم با همکاری، همدلی و تعامل با تمامی اعضای شورای شهر اردبیل موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

رییس شورای شهر اردبیل افزود: بنده به نوبه خود از تمامی ارگان ها، دستگاه های اجرایی و مدیران کل استان اردبیل که در زمان هیئت رییسه سال دوم دوره چهارم شورای شهر اردبیل با شورا و شهرداری همکاری کرده اند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم هیئت رییسه جدید نیز در امتداد خدمات رسانی به مردم اقدامات مفیدی انجام دهد.

خوشبخت تصریح کرد: در جلسه امروز اعضای هیئت رییسه سال سوم از دوره چهارم شورای اسلامی شهر اردبیل با رأی اعضای شورای شهر انتخاب شدند که امیدواریم همه کسانی در این مسئولیت قرار گرفتند بتوانند در عرصه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت رییسه سال دوم از دوره چهارم شورای اسلامی شهر اردبیل به کار خود پایان داد

هیئت رییسه سال دوم از دوره چهارم شورای اسلامی شهر اردبیل به کار خود پایان داد