مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 18:052015-09-02اجتماعي

برخورد شدید با مزاحمان دختران دانش آموز


وی از شهروندان و به ویژه خانواده های دانش آموزان خواست حتما از خودروهای مجاز برای جابجایی فرزندانشان استفاده کرده و هر گونه تخلف را ضمن آنکه به مدیر مدرسه گزارش دهند از طریق تماس با سامانه 1888 به شهرداری و پلیس نیز منتقل کنند.

- ایسنا - برخورد با مزاحمت موتورسواران مقابل مدارس دخترانه و ضرورت استفاده از راننده زن به عنوان سرویس مدرسه برای دانش آموزان دختر از مهمترین تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای آغاز تحصیلی است که رییس پلیس راهور پایتخت به تشریح آن پرداخت.

سردار سید تیمور حسینی در نشست خبری صبح امروز خود درباره اینکه دیده شده برخی از جوانان به وسیله موتورسیکلت اقدام به ایجاد مزاحمت برای دانش آموزان به ویژه دختران می کنند، گفت: به همین منظور نیز از ابتدای مهرماه طرح برخورد با مزاحمت موتورسواران در مقابل مدرسه های دخترانه را خواهیم داشت و با این افراد به جد برخورد خواهد شد.

حسینی، سال تحصیلی گذشته را سالی خوب در حوزه سرویس های مدارس برشمرد و گفت: خوشبختانه در سال تحصیلی گذشته حتی یک مورد تصادف سرویس مدرسه نداشتیم البته بین 10 تا 15 درصد از خودروهایی که به عنوان سرویس مدرسه مورد استفاده قرار می گرفتند فاقد مجوز بودند که از این بین بیش از 10 درصد برای مجوز اقدام کرده و موفق به اخذ آن نشده و کمتر از پنج درصد نیز هیچ اقدامی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد شدید با مزاحمان دختران دانش آموز

برخورد شدید با مزاحمان دختران دانش آموز