مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 17:412015-09-02فرهنگي

جشنواره مد و لباس مهرماه در گلستان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری دومین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی در استان گلستان خبر داد و گفت: این جشنواره از 12 تا 20 مهر در تالار فخرالدین اسعد گرگان برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت با اشاره به اینکه که مهلت ارسال آثار از 15 تا 31 شهریور است، اظهار داشت: علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ارسال کنند.

وی معرفی مدل های پوشش ایرانی و اسلامی بانوان و افزایش و توسعه خلاقیت، نوآوری در مد لباس ایرانی اسلامی را از جمله اهداف این جشنواره اعلام کرد و گفت: ایجاد تعامل و هم افزایی میان طراحان، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می رود.

حجت الاسلام فضیلت در توضیح بخش های مختلف جشنواره، تصریح کرد: طراحی مانتو اجتماع یا مجلسی و طراحی پوشش سر مقنعه یا چادر در بخش رقابتی این جشنواره قرار دارد.

وی ادامه داد: در بخش علمی این جشنواره، پایان نامه یا مقاله کارشناسی با محوریت مد، طراحی لباس و گرایش های آن پذیرفته می شود و عکاسی، تصویرسازی، بازاریابی، برندسازی و تبلیغات در این بخش جای خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به این نکته که این جشنواره با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مد و لباس مهرماه در گلستان برگزار می شود

جشنواره مد و لباس مهرماه در گلستان برگزار می شود