مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 17:412015-09-02اقتصادي

طی 10 سال اخیر 7 میلیون اصله نهال در زنجان توزیع شده است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از توزیع 7 میلیون اصله نهال طی 10 سال اخیر در این استان خبر داد.

- " از زنجان، بهمن اسکندری بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش دفتر حقوقی ادارات منابع طبیعی منطقه 2 کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مساحت اراضی ملی استان زنجان در مجموع به بیش از یک میلیون و 234 هکتار می رسد که 56 درصد سطح استان را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان دارای بیش از یک میلیون و 137 هکتار مرتع است، افزود: سطح جنگل های استان نیز در مجموع به 97 هزار و 533 هکتار می رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی در زمینه تولید گونه های مختلف نهال در این استان انجام گرفته است، تصریح کرد: توزیع نهال طی 10 سال اخیر در زنجان به بیش از 7 میلیون اصله رسیده است.

این مسئول خاطرنشان کرد:استان زنجان با داشتن بیش از 17 هزار هکتار جنگل دست کاشت یکی از قطب های زراعت چوب در کشورمان محسوب می شود.

اسکندری به میزان تولید نهال طی سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: امسال نیز توزیع بیش از 300 هزار اصله نهال در استان زنجان در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه به واگذاری زمین در قالب طرح های مرتع داری به مرتع داران اشاره و عنوان کرد: در این راستا مجموعا بیش از 425 هزار هکتار زمین به مرتع داران استان زنجان واگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 10 سال اخیر 7 میلیون اصله نهال در زنجان توزیع شده است

طی 10 سال اخیر 7 میلیون اصله نهال در زنجان توزیع شده است