مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 17:152015-09-02اقتصادي

افزایش قطارهای باری برنامه ای و برنامه ریزی دقیق در اولویت شبکه ریلی


گردهمایی روسای ادارات سیر و حرکت مناطق با حضور معاون بهره برداری و سیر و حرکت، مدیرکل سیر و حرکت و مدیرکل راه آهن شمالغرب با محوریت افزایش بهره وری، راهکارهای دستیابی به اهداف تعیین شده سال جاری و برنامه ریزی استفاده بهینه از نیروی انسانی در حوزه سیر و حرکت، در راه آهن شمالغرب در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم محمدی مدیرکل سیر و حرکت با بیان ضرورت تعامل و همکاری بین همکاران سیر و حرکت مناطق گفت: افزایش بهره وری از اهداف اصلی برگزاری این گردهمایی است و باید به سمتی حرکت کنیم تا در زمان مسدودی خطوط به منظور بازسازی و بهسازی، نیروی انسانی با حداقل توقف در خط، بیشترین بازده را داشته باشد.

وی جستجوی راهکار برای رسیدن به اهداف تعیین شده سال 94 را از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی برشمرد و تصریح کرد: با همفکری، هم افزایی و بررسی پیشنهادات روسای ادارات سیر و حرکت مناطق و رفع مشکلات آنها، تلاش خواهیم کرد به نقطه مشترک و راهکار در این زمینه برسیم.

محمدی افزود: برنامه ریزی برای استفاده بهینه از نیروی انسانی در حوزه سیر و حرکت، هدف دیگر برگزاری این گردهمایی است و درصدد هستیم با آموزش نیروهای جدید در این حوزه به گونه ای عمل شود که این افراد بیشترین بهره وری را در فعالیت های خود داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قطارهای باری برنامه ای و برنامه ریزی دقیق در اولویت شبکه ریلی

افزایش قطارهای باری برنامه ای و برنامه ریزی دقیق در اولویت شبکه ریلی